8/19/2023 10:10:37 AM
بطری یک لیتری پلاستیکی
بطری یک لیتری.jpg

بطری یک لیتری

بطری پلاستیکی از پلاستیک های متنوعی همچون پلی‌اتیلن تریفتالات تولید می‌گردد.دراوزان وحجم‌های مختلف که بطری پلاستیکی کوچک همچون بطری 10سی سی تا بطری پت بزرگ همچون بطری 20 لیتری تولید شده است که یکی از پرفروش ترین بطری‌های پت مورد مصرف در صنایع بطری‌های لبنیات وبسته بندی عرقیجات‌گیاهی، بطری یک لیتری می‌باشد که شرکت ویرا پلاست اطلس، تولید انواع مختلف بطری 1لیتری فراز و بطری 1لیتری الماس یکی از بزرگترین تولید کنندگان بطری پلاستیکی در تهران می‌باشد تولید می‌گردد.

لیست قیمت بطری پلاستیکی یک لیتری  شرکت ویرا پلاست اطلس

بطری رینگی یک لیتری 26 گرم دهانه 28 دربسته 120 تایی   

دریافت قیمت روز بطری 1 لیتری رینگی 

بطری دسته دار گاما یک لیتری 49 گرم سبز دربسته 100 تایی 

دریافت قیمت روز بطری 1 لیتری دسته دار گاما

بطری الماس یک لیتری وزن 44 دهانه 28 دربسته 120 تایی 

دریافت قیمت روز بطری 1 لیتری الماس

بطری اسلیم  یک لیتری وزن 44 دهانه 28 دربسته 100تایی 

دریافت قیمت روز بطری 1 لیتری اسلیم 

بطری ورساچه یک لیتر 44 گرم دهانه 28دربسته 100تایی

دریافت قیمت روز بطری 1 لیتری ورساچه

انواع بطری یک لیتری

برای تولید بطری یک لیتری پلاستیکی ازپلی اتیلن استفاده می‌گرددکه خاصیت تیره بودن را دارد ودر مصارف مختلف که نیاز به دور بودن محصول از نور خورشید می‌باشد مورد استفاده است. نوعی دیگر ازبطری پلاستیکی از جنس پلی اتیلن تریفتالات می‌باشد که امروز به نام بطری پت در بازار شناخته می‌شود. بطری یک لیتری شیشه ای نوعی دیگر از بطری است که خاصیت شفاف بودن را دارا است ودر مقابل ضربه مقاوم نمی‌باشد وشکننده است  وبه صورت جارشیشه‌ای فانتزی که دارای ظاهری متفاوت نسبت به شیشه ‌ای ساده دارد دربسته بندی صادراتی برای جلب توجه مشتری استفاده می‌شود .جارهای شیشه ای بزرگ که مورد تایید وزارت بهداشت است  برای بسته بندی وانتقال مواد غذایی کارآمد می‌باشد.

جایگاه خرید بطری پلاستیکی عمده در تهران کجاست

بطری‌های پلاستیکی در حجم ها وانواع مختلفی طراحی شده‌اند که در کارخانه های نوشیدنی کاربرد زیادی دارندخریداران بطری‌های پلاستیکی به بررسی بهترین مرکز خرید بطری پلاستیکی می‌پردازند.

یکی از معتبرترین مجموعه‌هایی که در زمینه خرید وفروش بطری دارای سابقه درخشان است شرکت ویرا پلاست اطلس می‌باشد.که مرغوبترین مواد اولیه رابرای تولید بطری پلاستیکی استفاده می‌کند.ومحصولات باکیفیت را باقیمت مناسب به مشتریان ارانه می‌کند.جایگاه خرید بطری عمده یک لیتری در تهران ، بازار عمده فروشی بابا سلمان واقع در خیایان قیام می‌باشد.برای خرید بطری عمده پلاستیکی بدون نیاز به حضور می توان همچون فروشگاه اینترنتی باسلام ودیجی کالا از سایت خریداری کنید

معیار قیمت بطری یک لیتری پلاستیکی

قیمت بطری یک لیتری پلاستیکی باتوجه به نوع مواد اولیه وهزینه‌های جانبی کارخانه وهزینه قالب سازی تعیین می‌گردد که در فروشگاه می‌توان در کنار ظروف لیمون مسافرتی خریداری نمود.

درشرکت ویرا پلاست اطلس بطری در حجم های متفاوت تولید وباتوجه به مواد واندازه بطری های باقیمت متفاوت به فروش عمده می‌رسند.شرکت  ویرا پلاست اطلس به دلیل باکیفیت بودن محصولات از نظر مقاومت، استحکام وقیمت مناسب ، بطری پلاستیکی را به کشورهای دیگرصادرات می‌کند.

درتولید بطری پلاستیکی یک لیتری از چه پلاستیکی استفاده می‌شود؟

پلاستیک استفاده شده دربطری پلاستیکی یکی لیتری عبارتند از :

(PVC)، پلی وینیل کلراید:در نگهداری نوشیدنی های گازدار ونوشیدنی ورزشی کاربرد دارد.  

(PP)، پلی پروپیلن: در بسته بندی مایعات کاربرد دارد.

(PC)، پلی کربنات : برای نگهداری آب معدنی واستفاده مجدد ظروف کاربرد دارد. 

(PET)، پلی اتیلن ترفتالات: برای نگهداری لبنیات پاستوریزه وانواع نوشیدنی و مواد دارویی  استفاده می‌شود. 

بطری پت به دلیل سبک بودن وقابلیت بازیافت مجدد به عنوان پلاستیک پاک شناخته شده است ودر مصارف گوناگون بسته بندی دارویی وبهداشتی ونوشیدنی از آن استفاده می‌شود.که در شرکت ویرا پلاست اطلس از پلاستیک پت جهت تولید بطری پلاستیکی یک لیتری استفاده می شود.  

کاربرد بطری الماس یک لیتری

بطری الماس یک لیتری با ظاهری ساده وطرحی کشیده ومستحکم جز ء پر فروش ترین بطری ها به شمار می‌رود .که در نگهداری انواع نوشیدنی های گاز دار و ماءالشعیر استفاده می شود .مصرف عمده بطری الماس یک لیتری در عطاری ها وروغن گیری ها می باشد .که شرکت ویرا پلاست اطلس ، بطری الماس یک لیتری را با بهترین کیفیت در نازلترین قیمت تولید می کند.

مزیت استفاده از بطری پلاستیکی

بطری های پلاستیکی  بامزایایی که دارند راه حلی کاربردی ودر دسترس برای استفاده روزمره ارائه می‌کنند .بطری های پلاستیکی به دلیل سازگار بودن با محیط ، طراحی سبک ، قابلیت بازیافت وایمنی انتخاب عالی برای استفاده هستند .بطری های پلاستیکی خاصیت بازدارندگی دارند به تازگی محتویات وحفظ کیفیت کمک می کنند .از انتقال طعم وبو از ظرف به محتویات جلوگیری می کنند . مواد استفاده شده در تولید بطری پلاستیکی ایمنی هستند که عاری از مواد دمضر می باشند که برای سلامت انسان خطر ساز هستند.

نحوه تولید بطری پلاستیکی اسلیم  یک لیتری

 برای تولید بطری پلاستیکی اسلیم یک لیتری مرحله اول تولید پریفرم است .که توسط دستگاه تولید پریفرم،  مواد پت به پریفرم تبدیل می شوند .

درمرحله بعد با استفاده از دستگاه بادکن پریفرم که تحت حرارت بالا ست  وقالب بطری اسلیم  پلاستیکی  یک لیتری پریفرم ها به بطری اسلیم  یک لیتری تبدیل می شوند

بطری پلاستیکی یک لیتری روغن

بطری یک لیتری پلاستیکی  ( بطری 1000 سی سی) در صنایع روغن گیری بیشترین استفاده را دارد.بطری پلاستیکی یک لیتری روغن دارای لایه ای محافظ است که از ورود اشعه خورشید به روغن داخل بطری ممانعت می کند .باعث می شود روغن ترکیبات مفید خود را از دست ندهد. پلاستیک استفاده شده در تولید بطری پلاستیکی یک لیتری روغن از مواد اولیه وفیلتر شده تهیه می شود که از واکنش پلاستیک با روغن داخل بطری خودداری می کند.برای خریدی مطمئن وآسان بطری پلاستیکی مورد نظر خود را از سایت ویرا پلاست اطلس که بزرگترین مجموعه تولید کننده بطری یک لیتری می باشد سفارش دهید. 

انواع بطری پلاستیکی یک لیتری روغن

بطری های پلاستیکی یک لیتری به دو دسته تقسیم می شوند . 

بطری یک لیتری دسته دار

بطری یک لیتری ساده(بدون دسته )

بطری دسته دار گاما یک لیتری با دهانه 28 در گروه بطری دسته دار قرار دارد .که با داشتن دسته حمل ونقل واستفاده از محصولات بطری راحت تر صورت می گیرد. 

بطری  یک لیتری اسلیم ، بطری یک لیتری  الماس،بطری یک لیتری گرد ورساچه ،بطری یک لیتری فرازبا داشتن طرح های متنوع وحجم برابر بطری یک لیتری ساده هستند . 

کلیپ تولید بطری اسلیم یک لیتری


مدیریت سایت

شهرک صنعتی پرند بلوار صنعت خ گلریز خ گلشن پلاک1


09330244264
.

Copyright © Digibottle. Design by Vahid Hassani